BU WEBSİTESİNDE ŞU ÇEREZLER KULLANILMAKTADIR:

1. Gerekli Temel Çerezler - Websitesi temel fonksiyonlarına ait çerezler:Gerekli Temel Çerezler, kullanıcının web sitesinde dolaşabilmesi ve örneğin web sitesinin güvenli alanlarına erişim vb. gibi özelliklerini kullanabilmesi için gereklidir. Bu çerezler olmadan örneğin web sitesinde oturum açma veya alışveriş sepetleri oluşturma vb. hizmetler sağlanamaz.
2. Gerekli Temel Çerezler - Analiz çerezleri ve İşlevsellik çerezleri:Analiz çerezleri, ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıkları, örneğin en sık hangi sayfaları ziyaret ettikleri ve web sayfalarından hata mesajları alıp almadıkları vb. hakkında bilgi toplar. Bu çerezler, ziyaretçiyi tanımlayabilecek bilgiler toplamaz. Bu çerezlerin topladığı tüm bilgiler birleştirilir, bu nedenle anonimdir. Yalnızca bir web sitesinin çalışmasının iyileştirilmesi için kullanılır. Bu çerezler alternatif olarak (i) doğrudan site yöneticisi tarafından birleşik şekilde bilgi toplanması için kullanılması ve (ii) üçüncü taraflarca yönetilmesi, çerezlerin kullanıcıları tanımlama kabiliyetini düşürmek üzere özel yöntemler uygulanması (örneğin önemli IP adresi bölümlerinin maskelenmesi) ve üçüncü tarafların bunları yalnızca hizmet sunmak üzere kullanması açısından “teknik çerezler” ile benzerdir. Örneğin, çerez verilerini, karşılaştırmadan veya mevcut kişisel verilerle zenginleştirmeden ayrı olarak kullanırlar.

Tekuğur DTM Bosch Yetkili Bayi Satıcı
İletişim      + 90 (232) 878 23 64   |  + 90 (530) 691 65 08     |   www.tekugur.com.tr        |   Tüm Siparişlerinizde  Kargo Bedava    |   SIKÇA SORULAN SORULAR

Menü

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?

tekugur.com.tr'nin ana sayfasındaki "Hesabım" , "Üye Ol" linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup, hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. tekugur.com.tr'e üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Neden üye olmalıyım?

Kampanya, indirim ve duyuruları önceden öğrenebilirsiniz. Hesabınıza giriş yaptığınızda sadece size özel hazırlanmış olan kampanyaları görebilirsiniz. Beğendiğiniz ürünleri istediğiniz özelliklere göre hızlıca filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz. Siparişlerinizin durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

tekugur.com.tr'e üye olmadan, Ürün'ü "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak ve gerekli bilgileri doldurarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
 
Ürün

Garanti süresi ne kadar?

Buzdolaplarında 3 yıl yetkili servis garantisi, Çamaşır Makinelerinde 3 yıl yetkili servis garantisi ve 10 yıl motor garantisi, Çamaşır Kurutma Makinelerinde 3 yıl yetkili servis garantisi, Bulaşık Makinelerinde 3 yıl yetkili servis garantisi ve 10 yıl paslanmazlık garantisi, Blender 5 yıl motor garantili, Klima Kategorilerinde RAC modellerinde 2 yıl Yetkili Servis garantisi ve 5 yıl kompresör garantisi, küçük ev aletlerinde 2 yıl yetkili servis garanti süreçlerimiz vardır.

Fiyatlara KDV dahil mi?

tekugur.com.tr üzerinde satılan tüm ürün fiyatlarına KDV dahildir.
 
Teslimat

Ürünüm bana nasıl gönderilecek?

tekugur.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde ürünler tarafınıza anlaşmalı kargo şirketlerimiz ile gönderilmektedir.

Nerelere kargo gönderimi sağlıyorsunuz?

Kargo şirketlerinin ulaşabildiği Türkiye'nin tüm noktalarına kargo gönderimi sağlıyoruz. Su an için K.K.T.C ve yurt dışına kargo gönderimiz bulunmamaktadır.

Nerelere kargo gönderimi sağlıyorsunuz?

Tüm Türkiye'ye ücretsiz kargo gönderimi yapılmaktadır.

Ürün teslimat süresi nedir?

tekugur.com.tr üzerinden yaptığımız alışverişlerde, stoklu ürünlerimizi aynı gün veya ertesi gün kargoya teslim ediyoruz. Hafta sonu verdiğiniz siparişleri ise takip eden haftanın ilk günü kargoya veriyoruz. Özel durumlarla ilgili olarak ürün sayfalarında teslimat tarihi ayrıca belirtilmektedir. Teslimat süresi 3 ile 10 gün arasındadır.

Ürünümün kargoya verildiğini nasıl anlarım?

Siparişiniz kargoya verildiğinde, bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresinize bildirim yapacağız. Sipariş numarası, kargo bilgisi ve kargo takip numarası bu e-posta'da yer almaktadır. Kargo Takip Numarası üzerinden, kargonuzun nerede olduğu bilgisini sorgulayabilirsiniz.
 
Yedek Parça Talebi

Ürünümde hasarlı/eksik parça var, ne yapabilirim?

Ürünlerimizi özenle paketlememize rağmen, kargo taşıması sırasında ürünün bazı parçalarında hasar meydana gelebilir veya arızalı olabilir. Hasarlı ve eksik parça durumlarında 0 (850) 222 41 23 iletişim numarasından iletebilirsiniz. İlgili markanın müşteri hizmetlerine ulaşarak, arızayı/eksik parçayı belirtirseniz memnuniyetle yardımcı olunacaktır.
 
İptal ve İade

tekugur.com.tr iptal yapılabiliyor mu?

Siparişinizin iptal edilebilmesi için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Kargoya verilen siparişlerde "İade Koşulları" süreci devreye girer.

tekugur.com.tr değişim yapılabiliyor mu?

tekugur.com.tr üzerinden alınan ürünlerde değişim yapılabilir. Değişim taleplerinizi ambalajı açılmamış ürünlerinizi eğer ürün kargoya verilmediyse iptal edip tekrar sipariş oluşturarak ya da ürün kargoya verildiyse iade edip, yeni sipariş oluşturma seklinde gerçekleştirebiliyoruz.


Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Ambalajı/paketi açılmamış/kullanılmamış ürünlerinizi teslim aldığınız veya siparişi verdiğiniz tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayarak iade edebilirsiniz. İade edilmek istenen ürün, Ev aletleri ürünlerinde (Elektrikli süpürge, ütü, mutfak aletleri, hava temizleme cihazları ve kahve makineleri vb.) satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda ambalajı/paketi açılmamış ve ürün kullanılmamış ise iade edilebilir. Ürünün hijyenikliğini ve tekrar satılabilirliğinin korunması gerekmektedir. Bu nedenle herhangi bir şekilde ürün ambalajı hasarlı ürünleri, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip olmuş ve benzeri durumlarda ürünleri iade alamamaktayız. Ürününüzde bir ariza olduğunu düşünüyorsanız, arızalı ürünler için yetkili servis taleplerinizi ilgili markanın müşteri hizmetlerine bildirmeniz gerekmektedir. Faturanız ve garanti belgenizle birlikte size en yakin yetkili servisine götürebilirsiniz. Memnuniyetle ilgili kontrolleri yapılacaktır. İade Koşulları bölümünden hangi koşullarda iade gerçekleştirilebileceğini inceleyebilirsiniz.


İade ettiğim ürünün geri ödemesini ne zaman alabilirim?

İade sürecine uygun ürünlerin ücreti, ürün bize ulaştıktan ve de kontrolü yapıldıktan sonra ödeme yönteminize göre 3-10 is günü içerisinde size geri ödenir.


tekugur.com.tr iadelerde kargo bedeli kime ait?

tekugur.com.tr üzerinden iade talebinizi oluşturduğunuz ve de anlaşmalı kargo şirketimiz ile gönderimini yaptığınız iadelerde kargo bedeli tarafımıza aittir.
 

Diğer Merak Edilenler

Yetkili satıcı olarak mı hizmet veriyorsunuz?

Evet, Tekuğur olarak 2002’den beri Bosch yetkili saticisi olarak hizmet vermekteyiz. Ayrıca Vestel, Beko, LG, Toshiba, Casper ve Uğur ürünlerinin de yetkili satıcılığını yapmaktayız.


Yetkili satıcı olduğunuzdan nasıl emin olabilirim?

Vestel müşteri hizmetleri 0 (850) 222 41 23 numaralı hattından, Tekuğur Dayanıklı Tüketim Malları Ticaret Limited Şirketi unvanı ile teyit edebilirsiniz.


Sipariş takibini nasıl yapabilirim?

Üye girişini yaptıktan sonra kargo takip numarası üzerinden ürününüzü takip edebilirsiniz.


Güvenilir ödeme yöntemleriniz nelerdir?

Tüm Banka ve Kredi kartı işlemlerinde 256 SSL ve 3D secure güvenlik kodu yöntemlerini kullanmaktayız. Ayrıca şirketimize ait banka hesaplarımıza Havale / EFT olarak da ödeme işleminizi güvenle yapabilirsiniz.


Ürünümü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Ürün ambalajının darbesiz ve hasarsız olduğundan emin olmalı, eğer herhangi bir darbe ya da hasar var ise ürünü teslim almayarak tutanak tutturun. Bu durumu çağrı merkezimize ulaşarak bildirin.


Başka mecralarda ve pazar yerlerinde satış yapıyor musunuz?

İnternet sitemizden başka Hepsi Burada online satış mağazalarımızla da hizmet vermekteyiz.


Ürün yetkili servis tarafından mı kuruluyor?

Evet, Tekuğur Dayanıklı Tüketim Malları Ticaret Limited Şirketi olarak yetkili satıcısı olduğumuz tüm ürünler yetkili servisler tarafından ücretsiz olarak kurulmaktadır. Kurulum talebinde bulunmak için müşteri hizmetleri hattı kurulumdan 1 gün önce aramanız yeterli olacaktır.


Ürün kurulumunda herhangi bir ücret ödüyor muyum?

Hayır. Ürün montajı yetkili servisler tarafından yapıldığı için herhangi bir ek ücret ödemiyorsunuz.